یه دوست پسر هم نداریم2

یه دوست پسر هم نداریم هر روز بهش بگیم ای کاش رشد عقلتم مثل رشد سیبیلت بود 


یه دوست پسر هم نداریم همیشه حرفمون رو گوش کنه نه فقط موقعی که بهش می گیم دیگه به من زنگ


 نزن 


یه دوست پسر هم نداریم هی بهش بگیم من ۶ تا خواستگار دکتر دارم زود باش تکلیف منو روشن کن 


یه دوست پسر هم نداریم که دیگه هی نگیم من به عشق اعتقادی ندارم 


یه دوست پسر هم نداریم با شماره دوستش امتحانمون کنه ما هم سربلند از امتحان بیایم بیرون 


یه دوست پسر هم نداریم نگران این باشیم که یه وقت تو برنامه هاش سفر یه هفته ای به تایلند نزاره 


یه دوست پسر هم نداریم برادرزاده ی ۷ سالمون نیاد بگه عمه فکر کنم هیشکی تورو دوست نداره 

نظرات 1 + ارسال نظر
حانیه جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:22 ب.ظ

به اون کسی که این رو نوشته باید گفت که هوشمند برو با اون ۶تا دکتر که احتمالا ترم اول پزشکین ازدواج کن اما نه با ابن قصاب سر محلتون با اون سبیلای بلندش!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد